GÜNÜ ANLAMLANDIRAN CÜMLEMİZ

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM


Hz Muhammet'e sordular yaşam amacımız hayatın anlamı nedir?
halinden memnun olmaktır dedi.

-"O ki, yeryüzünde ne varsa, hepsini sizin için yarattı"(Bakara, 2/29).

"Sen doğru yolda ol da, varsın sanan eğri sansın; Sen kendini bildiğin sürece, doğru insansın." Yunus EMRE

-"Allah'ın verdiği de, vermediği de imtihandır."

-İnsan, yaklaştığınca yaklaştığından ayrı;
Belli ki; yakınımız yoktur Allah'tan gayrı... Necip FAZIL

"Allah haksızlığı yarına bırakır; ama yanına bırakmaz..."

"Dua etme arzusu gelince dua edin. Çünkü bu, duanın kabul olacağına alamettir." Hz. Muhammed (sav)

Aşk nasip işidir, hesap işi değil. Aşk bir adayıştır, arayış değil. /Hz. Mevlana/

Kusur bulmak için bakma birine,bulmak için bakarsan bulursun.Kusur örtmeyi marifet edin kendine işte o zaman kusursuz olursun. /Hz.Mevlana

5 Aralık 2014 Cuma

GERİ DÖNÜŞ

O'nunla ilgili çoğu şeyi bilmenize özümsemenize inanmanıza rağmen zaman zaman duraklama dönemi yaşar insan.içinizden bir ses sürekli karamsarlık getirir.Ben de aynı durumu yaşadım sizler gibi bildiğimi yaşayamıyordum tam anlamıyla.Bir bıkkınlık bir can sıkıntısı bir Girdap. İçinde bulunduğum tam anlamıyla kaosdu. Dünya ya dalmıştım resmen ve o an kendimi yakaladım ve dedim ki olmuyorsa bişeyler bir sebebi vardır Benim için daha iyidir belki de olmaması.Biz Insanlar aceleciyiz yaratılış olarak ve bilinçaltı umarsızca bencil.Istediği hemen olsun istiyor.Kendime bir noktalı virgül koydum ve içime dönmeye başladım kendimi sakinleştirmeye yönetmeye başladım .Unutma dedim Allah seni senden daha çok düşünür ve sever Biz her ne kadar bu sevgiye layık olmasak da .Tezatlıklarımı ortaya çıkarmayı denedim.Aşırı sinirlendiğim anda bile gülümse dedim kendime ve başardıkça mutluluğum arttı.Bir yandan da sürekli dua ettim kendimce içimden geldiği gibi.Hep şuna inanırım ALLAH için imkansız diye birşey yok demek ki bizim içinde yok.Ve zorlu geçen bir süreci de sonunda atlattım doğru duydunuz isteğim duam gerçek oldu ..ama tabi ki sınav ve zorluklar bitmez.Biz ne kadar dünya için kaygılanırsak o kadar mutsuz ve uykuda geçiririz vaktimizi. Öte yandan herşey için ne kadar herşeyin en iyisini bilen ALLAH a sığınırsak o kadar mutlu o kadar güvende ve o kadar huzurlu oluruz.


 SEVGİLERİMLE ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder